توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار با اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در آذربایجان غربی
کد خبر: 4002554
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار با اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در آذربایجان غربی

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی گفت: با اجرای دومین پویش «همکلاسی مهربان» در استان پنج‌هزار بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری و توزیع شد.

توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار با اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در آذربایجان غربیرضا خلیل‌نژاد، رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی با اشاره به اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در استان اظهار کرد: این پویش برای دومین سال متوالی با هدف جذب کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند اعم از تهیه نوشت‌افزار، تبلت، کیف، کفش و ... برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجرای این پویش اداره‌کل آموزش و پرورش استان، رده‌های مختلف بسیج دانش‌آموزی، تشکل‌های مردمی، خیران و سپاه استان مشارکت دارند.

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی ادامه داد: از زمان اجرای این پویش تا به امروز پنج هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته در نظر است تا پایان سال این پویش‌ها نیز ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته نیز در قالب پویش «همکلاسی مهربان» ۸۰ تبلت دانش‌آموزی تهیه و وام‌هایی به متقاضیان به مبلغ هر وام ۳۰ میلیون ریال اعطا شد.

خلیل‌نژاد تصریح کرد: در شرایط سخت معیشتی امروز کشور نیاز به همدلی و همکاری همه مردم و مسئولان ضروری است تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازماند.

 

انتهای پیام
captcha