نخستین جلسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4002388
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

نخستین جلسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گلستان برگزار شد

نخستین جلسه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان با حضور عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی و اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

ارسالی دوشنبه//نخستین جلسه اتحادیه تشکل های قرآنی برگزار شدبه گزارش ایکنا از گلستان، محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان در نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان که با حضور حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و اعضای این اتحادیه امروز،12 مهرماه در سالن سردار شهید سلیمانی این اداره برگزار شد، گفت: هدف از اتحادیه تشکل‌های قرآنی کمک‌رسانی و بررسی امور مؤسسات قرآنی است که توانستیم در جهت بهبود وضعیت این مراکز قرآنی گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه به تمام مؤسسات استان تسهیلات بانکی ارائه شده است، افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سال گذشته‌، مؤسساتی که از لحاظ تأمین اجاره بها دچار مشکل بودند تحت پوشش قرار گرفتند و اکنون نیز در این شرایط اکثر مؤسسات فعالیت‌های خود را به‌صورت حضوری و محدود و یا مجازی برگزار می‌کنند.

وی با بیان‌اینکه اتحادیه‌ تشکل‌های قرآنی باید‌ با جدیت فعالیت‌های خود را ادامه دهد، افزود: این اتحادیه با هفکری اعضای آن می‌تواند بسیاری از مشکلات مؤسسات قرآنی را حل کند که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی باید بیشتر از اینها تلاش کرد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان نیز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: باید از جایگاه اتحادیه تشکل‌های قرآنی دفاع کنیم و ضرورت دارد فعالیت این اتحادیه برای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف معرفی شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه تشکل‌های قرآنی باید با ارائه طرح‌های مختلف قرآنی زمینه را برای حمایت مسئولان و دریافت بودجه سالیانه برای این اتحادیه فراهم کنند، افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این اتحادیه به مراتب بالاتر است و در این راستا ایجاد پایگاه‌های مشاوره مذهبی و توانمند‌سازی کارشناسان قرآنی دستور کار قرار دارد. 

در پایان این جلسه اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی در مورد دیگر مشکلات مؤسسات قرآنی و ارائه طرح‌های مختلف تبادل نظر کردند.  

 

انتهای پیام
captcha