یادبود سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4002294
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

یادبود سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر برگزار می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم همزمان با 28 صفر در فضای باز خیابان خیام ملایر خبر داد.

یادبود سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر برگزار می‌شودحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز همزمان با این ایام برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان با همکاری سایر ادارات و نهادها برگزار می‌کند.

وی از برگزاری برنامه عزاداری و سوگواری در 28 ماه صفر در ‌صد نقطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری هیئت‌های مذهبی شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

نجفی از برگزاری ویژه‌برنامه رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 9 صبح از مقابل دفتر امام‌جمعه ملایر به‌صورت حرکت دسته‌های عزاداری به سمت میدان امام خبر داد و بیان کرد: بعد از حرکت دسته‌های عزاداری مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم با حضور عزاداران و مردم در خیابان خیام برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سردار همدانی همزمان در سراسر استان همدان، ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیرو تصمیم شهرستانی، مقرر شد این مراسم هم‌زمان با ۲۸ ماه صفر در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) برگزار شود که تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری این مراسم باشکوه اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: مراسم ویژه از سوی هیئت مذهبی امام رضا(ع)، مراسم تجلیل از پیرغلامان و نوغلامان شهر سامن همزمان با برگزاری مراسم عزاداری در مساجد شهرستان و برگزاری طرح ختم قرآن و صلوات در فضای مجازی برای علاقه‌مندان از دیگر برنامه‌های این اداره در 28 صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) است.

انتهای پیام
captcha