قم میزبان جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان می‌شود
کد خبر: 4002161
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

قم میزبان جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان می‌شود

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران رایگان فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، محمد کاظم رضوانی امروز 11مهرماه در نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان که در سالن جلسات شهید سید مرتضی آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با اصفهان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۰ فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما ونوس قم اکران می‌شود.

رضوانی بیان کرد: فیلم‌های این جشنواره همزمان با هفته ملی کودک از روز جمعه ۱۶ مهر تا روز سه‌شنبه ۲۰ مهر در دو سانس ۱۴ و ۱۶ روی پرده می‌رود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: تماشای فیلم‌های این جشنواره برای کودکان و نوجوانان استان رایگان است و با هماهنگی انجام‌شده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارگان‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، بخشی از ظرفیت سالن سینما به این عزیزان اختصاص خواهد یافت.

رضوانی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در روز چهارشنبه ۲۱ آبان برگزار می‌شود؛ در این مراسم، فیلم برتر جشنواره از نگاه داوران کودک و نوجوان قم معرفی و از نویسندگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان تجلیل می‌شود.

وی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در روزهای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم اشاره کرد و گفت: در ماه‌های آینده با افزایش ضریب واکسیناسیون، شرایط بهتری را برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی داشته باشیم.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم یادآور شد: تا پایان سال، جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، سینما حقیقت، فیلم فجر و نماز و نیایش در استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha