به‌کارگیری حداکثری ظرفیت‌های سپاه در محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4002112
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به‌کارگیری حداکثری ظرفیت‌های سپاه در محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم گفت: حداکثر ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیجیان در راستای کمک به شهرداری و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان محلات محروم شیراز به‌کارگیری خواهند شد.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 11 مهرماه در دیدار با شهردار شیراز گفت: اقشار تخصصی بسیج با تمام ظرفیت آماده همکاری و تعامل با مجموعه شهرداری شیراز در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) هستند.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج همچون گذشته آماده هم‌افزایی با مجموعه شهرداری در حوزه تأمین امنیت، عمران و آبادانی محلات کم برخوردار، ایجاد اشتغال و برنامه‌های فرهنگی است، گفت: روحیه بسیجی و کار و مدیریت جهادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی و محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزداید و این موضوعی است که باید همواره مورد توجه ویژه و پیگیری مدیران کلانشهر شیراز قرار داشته باشد.

بوعلی با تأکید بر اینکه عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری قرار بگیرد، افزود: نام شیراز به عنوان مهم «سومین حرم اهل بیت(ع)» مزین شده و این یک فرصت بسیار ارزشمند و زمینه‌ای برای رشد و تعالی این کلانشهر در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی است.

وی با بیان اینکه قرارگاه شهید اسکندری سپاه فجر در 31 محله محروم در حال فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی است، گفت: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه سپاه و شهرداری می‌توانیم گام‌های مؤثری در رفع محرومیت این محلات برداشته و موجبات رضایت مردم را فراهم آوریم.

بوعلی با تصریح اینکه هدف و خواست قلبی ما درخشش و موفقیت مجموعه شهرداری و شورای شهر است، افزود: حداکثر ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیجیان در راستای کمک به شهرداری و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان محلات محروم شیراز به‌کارگیری خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر یادآور شد: حوزه ورزش نیز یکی از مسائل و موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران کلان‌شهر شیراز قرار بگیرد و چه در زمینه حمایت از ورزش‌های تیمی و قهرمانان ورزشی و چه در زمینه ترویج ورزش‌های همگانی یک برنامه‌ریزی دقیق و موثر انجام شود.

سید احسان اصنافی، شهردار شیراز و مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت رسیدگی به امور محلات کم برخوردار کلانشهر شیراز نسبت به همکاری و تعامل مجموعه شهرداری با سپاه و بسیج در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام
captcha