ششمین دوره توزیع بسته‌های‌معیشتی و کمک تحصیلی در اردبیل + عکس
کد خبر: 3999586
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

ششمین دوره توزیع بسته‌های‌معیشتی و کمک تحصیلی در اردبیل + عکس

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل، گفت: جهت ارائه خدمات به نیازمندان با هدف رفع‌ بخشی از نیازهای زندگی قشر آسیب دیده جامعه، ۱۵ هزار بسته معیشتی و تحصیلی در استان توزیع می‌شود.

ششمین دوره توزیع بسته‌هایرمعیشتی و کمک تحصیلی در اردبیل + عکسبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی افتخاری، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل، یکم مهرماه، گفت: برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات به نیازمندان با هدف رفع‌ بخشی از نیازهای زندگی قشر آسیب دیده از شرایط فعلی جامعه، ۱۵ هزار بسته معیشتی و تحصیلی برای این خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۴۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی شامل ۵ هزار بسته معیشتی، ۵ هزار بسته بهداشتی و ۵ هزار بسته کمک تحصیلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل، در حال توزیع است.

افتخاری به تشریح محتوای بسته های اهدایی پرداخت و گفت: هربسته معیشتی شامل ماکارونی، رب، قند و شکر، حبوبات، روغن، سویا، برنج به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است که در کنار بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بسته‌های کمک تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۲۰۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های کم بضاعت در مناطق محروم استان اردبیل توزیع می‌شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ستان اردبیل، به تبیین اهمیت تامین امنیت و گسترش عدالت در جامعه پرداخت و افزود: امروز امنیت و عدالت در کشور به مطالبه عمومی تبدیل شده است.  
وی خاطرنشان کرد: عدالت امر مهم، حساس و دقیقی است که در آموزه‌های دینی نیز آمده، از این رو همه مسئولان باید برای رفع نیازهای مردم و تامین امنیت و گسترش عدالت در جامعه تلاش کنند.

افتخاری، از تامین آسایش مردم به عنوان یکی دیگر از وظایف مسئولان نام برد و گفت: امنیت، عدالت، آسایش و رفاه مردم سه موضوع مهمی هستند که باید بر پایه قانون در جامعه مهیا شوند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ستان اردبیل، اظهار کرد: مسئولین و دولتمردان، باید در کنار هم تلاش کنند تا انتظارات مردم در شرایط کنونی جامعه محقق شود.

انتهای پیام
captcha