نصب پلاک معرفی شهدا در معابر و پروژه‌های شاخص شیراز
کد خبر: 3999137
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

نصب پلاک معرفی شهدا در معابر و پروژه‌های شاخص شیراز

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز از اولویت نامگذاری پروژه‌های شاخص شهر به نام شهدای شاخص، سرداران شهید و خانواده‌های دارای بیش از یک شهید یاد کرد و افزود: پلاک معرفی و خلاصه‌ای از وصیت‌نامه شهدا نیز در محل نصب خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست‌خدایی، رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 30 شهریورماه در حاشیه بازدید از مناطق مختلف، نصب پلاک معرفی پیشینه مفاخر در راستای غنی‌سازی هویت فرهنگی شیراز را یکی از برنامه‌های اجرایی این کمیسیون عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خط مشی و سیاستگذاری در دومین جلسه کمیسیون تعیین شد، ادامه داد: تلاش است تا با اجرایی‌کردن برنامه‌های مصوب کمیسیون، در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدا، ترویج فضایل مذهبی، فرهنگی و اخلاقی، معرفی شهر شيراز به عنوان سومين حرم اهل بيت عليهم‌السلام و تقویت جایگاه زیارتی و گردشگری شهر شیراز قدم برداریم.

خواست خدایی از اولویت نامگذاری پروژه‌های شاخص شهر به نام شهدای شاخص، سرداران شهید و خانواده‌های دارای بیش از یک شهید یاد کرد و افزود: پلاک معرفی و خلاصه‌ای از وصیت‌نامه شهدا نیز در محل نصب خواهد شد.

وی همچنین از به روزرسانی نقشه شهر به منظور ثبت وضعیت دقیق نامگذاری معابر و اماکن عمومی توسط مجموعه شهرداری خبر داد و گفت: تثبیت اسامی قدیمی و بومی همسو با ارزش های مذهبی، اجتماعی و نامگذاری جدید معابر و اماکن متناسب با هویت مذهبی، تاریخی و اجتماعی محل، از اقدامات مهم این کمیسیون است.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: با نامگذاری معابر و اماکن متناسب با جایگاه مفاخر بومی شهر شیراز، فرهنگ و تاریخ این شهر به نحو مطلوب معرفی شود.

انتهای پیام
captcha