نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) داریم
کد خبر: 3998791
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) داریم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این کلان‌شهر گفت: تمام دستگاه‌ها باید برای تحقق این جایگاه دست به دست هم دهند که یکی از دستگاه‌های مهم رسانه ملی است.

به گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 29 شهریورماه در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: انتخابات 28 خردادماه نشان از نگاه عمیق مردم به جریان انقلاب اسلامی خارج از نگاه‌های سیاسی داشت.

وی با تأکید بر سخنان رهبری در دیدار با هیئت دولت سیزدهم تصریح کرد: رهبری در این دیدار بر بازسازی انقلابی و احیای اعتماد مردم تاکید کرده و ما در شورای ششم نیز تلاش خواهیم کرد در حیطه اختیارات و در محدوده شهر شیراز به این دو مهم جامه عمل بپوشانیم.

طاهری با بیان شعار شورای ششم مبنی بر رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: تمام دستگاه‌ها باید برای تحقق این جایگاه دست به دست هم دهند که یکی از دستگاه‌های مهم رسانه ملی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در کنار فعالیت‌های شورای شهر شیراز، رسانه ملی اگر در کنار ما باشد، به سهولت و در زمان کمتری به نتایج مدنظر رهبری خواهیم رسید.

وی با اشاره به لزوم همراهی سایر دستگاه‌ها برای رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) تصریح کرد: اگر بتوانیم سایر دستگاه‌ها را با خود همراه کنیم، عقب‌ماندگی و معضلات مختلف را می‌توان جبران کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: کمترین کاری که برای شاهچراغ(ع) می‌توان انجام داد، ساخت سریال امین ولایت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha