بازگشایی تدریجی مدارس به‌صورت حضوری در اردبیل
کد خبر: 3998648
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

بازگشایی تدریجی مدارس به‌صورت حضوری در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آمادگی داریم تا از سوم مهرماه سال‌جاری مدارس را به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی بازگشایی کنیم.

بازگشایی تدریجی حضوری مدارس اردبیل از مهرماه ۱۴۰۰به گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ۲۸ شهریورماه، در بازدید از مدرسه شهید فاتحی اردبیل به شعار تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با عنوان «استمرار آموزش، ارتقا کیفیت و تضمین سلامت» اشاره کرد و گفت: به‌صورت مرتب و در قالب کارگروه‌ها و کمیته‌های متعدد بازدید از مدارس در نواحی مختلف و ارزیابی از تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و بیش از ۴۳۳ آیتم تا بهبود وضعیت آموزشگاه‌ها را در سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی و سنجش قرار داده‌ایم.

وی افزود: ۱۹ هزار پرسنل آموزش و پرورش در قالب سه هزار و ۳۹۵ آموزشگاه و ۱۲ هزار کلاس درس آمادگی حضور و تحصیل در دوره‌های مختلف را دارند تا ۲۵۳ هزار دانش‌آموز استان اردبیل بتوانند با خیال راحت سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ایمن‌سازی مدارس از لحاظ بهداشتی و همچنین سلامتی دانش‌آموزان جزو اولویت‌های آموزش و پرورش استان است، افزود: تاکنون ۹۰ درصد معلمان دُز اول و نزدیک به ۴۰ درصد دُز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌های لازم تا قبل از شروع سال‌تحصیلی تمامی فرهنگیان واکسیناسیون خواهند شد.

ناصری تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا آبان‌ماه در مدارس پرجمعیت کلاس درس در شبکه شاد برگزار شود و با اتمام واکسیناسیون معلمان و عمده کادر مدارس به تدریج شاهد برگزاری حضوری کلاس‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha