حمایت کمیته امداد خرم‌آباد از ۱۹۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند / ۲۱۴ تبلت به دانش‌آموزان اهدا شد
کد خبر: 3998376
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

حمایت کمیته امداد خرم‌آباد از ۱۹۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند / ۲۱۴ تبلت به دانش‌آموزان اهدا شد

سرپرست کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد با اشاره به حمایت کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد از ۱۵۰۰ دانش‌آموز و ۴۵۰ دانشجوی نیازمند، گفت: ۲۱۴ عدد تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک خرم‌آباد تحویل شد.

حمایت کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد از ۱۹۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند /  ۲۱۴ تبلت به دانش‌آموزان اهدا شدبه گزارش ایکنا از لرستان، اسداله اسدی، سرپرست کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد امروز، ۲۷ شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ۱۵۰۰ دانش‌آموز را تحت پوشش خود دارد، خوشبختانه این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، تعداد ۲۱۴  عدد تبلت و گوشی هوشمند به این دانش‌آموزان اهدا کرده است.

 اسدی افزود: حدود ۴۰ عدد از این گوشی‌های هوشمند و تبلت از طریق مراکز نیکوکاری تابعه کمیته امداد منطقه و مابقی از طریق واحد اکرام و تعامل با خیرین و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تحویل داده شده است.

سرپرست کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد، افزود: خوشبختانه کمیته امداد منطقه یک با توجه به بازگشایی مدارس اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان لوازم‌التحریر ازجمله خودکار، مداد، پاک‌کن، دفتر به افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد داده است.

وی بیان کرد: همچنین این نهاد مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز جهت کمک هزینه تحصیلی به‌صورت بلاعوض به این دانش‌آموزان پرداخت می‌کند.

اسدی افزود: همچنین در زمینه دانشجویی کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد که ۴۵۰ دانشجو را تحت پوشش خود دارد، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تحصیلات بلندمدت قرض‌الحسنه به افراد دانشجویی تحت پوشش این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت لرستان پرداخت کرده است.

سرپرست کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد عنوان کرد: همچنین مراکز نیکوکاری که همواره پشتیبان کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد بوده‌اند، تعداد ۳۲ مجوز مرکز در سطح منطقه یک خرم‌آباد صادر شده است که از این تعداد، ۲۷ مرکز فعال است که حدود پنج مرکز به‌صورت تخصصی در زمینه‌های زکات، فرهنگی و اشتغال مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha