عضویت 262 نفر از طلاب لرستانی در کارگروه «گام‌های خوشبختی»
کد خبر: 3997627
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

عضویت 262 نفر از طلاب لرستانی در کارگروه «گام‌های خوشبختی»

معاون حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های «گام‌های خوشبختی» در لرستان، گفت: 262 نفر از طلاب لرستانی در کارگروه مجازی «گام‌های خوشبختی» که شامل پرسش و پاسخ و مشاوره است، عضو هستند.

پنجشنبه ارسال شود///// عضویت 262 نفر از طلاب لرستانی در کارگروه «گام‌های خوشبختی»سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری سلسله نشست‌های «گام‌های خوشبختی» ویژه طلاب متأهل در استان خبر داد و گفت: مرحله اول این نشست‌ها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی، از اساتید حوزه و دانشگاه به‌صورت مجازی برگزار شده است که 70 نفر از بانوان طلبه متأهل به‌همراه همسران‎شان در این نشست شرکت داشتند.

وی افزود: در این نشست طلاب با مباحث همسرداری، ارتقای مهارت‌های ارتباطی بین زوجین، چگونگی حل مسئله و تعارضات، تفاوت‌های زن و مرد، مهارت‌های زناشویی، ارتباط در سیستم خانواده آشنا شدند.

عزیزی از تشکیل یک گروه مجازی پرشس و پاسخ و مشاوره در رابطه با زندگی متأهلی ویژه طلاب متأهل استان خبر داد و اضافه کرد: 262 طلبه لرستانی عضو این گروه مجازی هستند و پاسخ سؤالات مطرح شده خود را در رابطه با زندگی زناشویی و مهارت‌های زندگی از حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی دریافت می‎کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مراحل دوم و سوم طرح «گام‌های خوشبختی» ویژ طلاب خواهر متأهل استان و همسران‌شان در صورت مساعد شدن وضعیت کرونایی استان به‌صورت حضوری خبر داد و اضافه کرد: همچنین دوره‌های تربیت مبلغ دانش‎آموزی ویژه مبلغین استان لرستان در بستر فضای مجازی برگزار می‏‎شود و طلاب خواهر و برادر مدارس علمیه استان لرستان که علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‎توانند به لینک http://karbordi.ismc.ir/course/view.php?id=10154 و رمز عبور lorestan مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در سرفصل‌هایی شامل ویژگی نوجوان‎های امروزی، چیستی تربیت و اهداف تربیت، روش تبلیغ در مدارس، مدیریت تحصیلی، نقش ورزش در تربیت دینی و ویژگی‎های مربی و معلم برگزار می‏‌شود، گفت: این دوره در بازه زمانی 17 تا 31 شهریورماه، برگزار می‏‎شود و شرکت برای داوطلبانی که در مصاحبه قبول شده‎اند برای اعزام به مدارس الزامی است. همچنین از طرف مرکز آموزش‎های کاربردی و مهارتی حوزه به شرکت‎کنندگانی که دوره را با موفقیت بگذرانند گواهی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha