«نسیم مهرورزی» خیران فارس به 141 میلیارد تومان رسید
کد خبر: 3997431
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

«نسیم مهرورزی» خیران فارس به 141 میلیارد تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از کمک 141 میلیارد تومانی خیران این استان در رزمایش «نسیم مهرورزی» این نهاد خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، عصر دیروز، 22 شهریورماه در مراسم توزیع یک هزار دستگاه سرمایشی میان نیازمندان و رزمایش «نسیم مهرورزی» ضمن قدردانی از همت عالی خیران، گفت: خیران و نیک‌اندیشان فارس در رزمایش کمیته امداد 141 میلیارد تومان کمک کردند.

وی افزود: بحمد الهی همت و مساعدت خیران باعث شد تا طی یک ماه گذشته، سه رزمایش را در سطح استان انجام دهیم و این یعنی فعالیت‌های خیر در استان همچنان ادامه دارد.

بذرافشان، فارس را مهد خیزش و رویش خیران و نیک‌اندیشانی دانست که دل در گرو خدمت به مردم و به‌خصوص نیازمندان دارند و ادامه داد: طی شش ماه گذشته چندین رزمایش برگزار کردیم و در آن خدمات مختلفی را به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش در سطح استان ارائه دادیم.

مدیرکل کمیته امداد فارس، توزیع 50 هزار بسته معیشتی، دو هزار و 691 جهیزیه میان زوج‌های جوان و دو هزار و 500 لوازم سرمایشی را از جمله فعالیت‌های این اداره‌کل طی شش ماه اخیر برشمرد و گفت: امروز نیز یک هزار لوازم سرمایشی میان مددجویان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به امدادرسانی بسیار متفاوت‌تر از قبل است، گفت: رتبه‌های دو رقمی در میان کنکوری‌ها از میان دانش‌آموزان محروم، مایه افتخار و شادی امام‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

انتهای پیام
captcha