انتخاب مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس / از انتشار گزارش عملکرد مالی استقبال می‌کنیم
کد خبر: 3997066
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

انتخاب مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس / از انتشار گزارش عملکرد مالی استقبال می‌کنیم

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس از انتخاب دومین مدیرعامل اتحادیه مدغم در این استان طی روزهای اخیر خبر داد.

جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از انتخاب دومین مدیرعامل اتحادیه مدغم در این استان خبر داد و گفت: طی جلسه‌ای که در هفته گذشته برگزار شد، به اتفاق آرا مجدداً محمدحسین اسلامی به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شد.

وی افزود: همچنین در این نشست محمدجواد سلمان‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و رئیس سابق دانشکده علوم قرآنی شیراز به‌عنوان مشاور مدیرعامل انتخاب شد.

پارسا تصریح کرد: تمرکز بر افزایش قدرت مؤسسات و حل مشکلات آنان و تعامل با بدنه مدیریتی استان مهم‌ترین درخواست از مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در استان فارس خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس در ادامه در پاسخ به اینکه آیا اتحادیه استان مانند اتحادیه کشوری گزارش عملکرد مالی خود را طی دو سه سال اخیر منتشر خواهد کرد، گفت: بله، از این کار استقبال می‌کنیم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته به‌خصوص در سال‌های پایانی بودجه‌ چندانی برای هزینه‌کرد مؤسسات قرآنی نداشتیم و شاید کل پولی که برای مؤسسات استان دریافت کردیم طی آن سال‌ها به 100 میلیون تومان هم نرسید.

پارسا یادآور شد: از آنجا که اسلامی در دوره قبل هم به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه فعالیت می‌کرد، خوب است که گزارش عملکرد مالی را از ایشان دریافت کنید، البته ما هم از این قضیه استقبال می‌کنیم و می‌توانیم همکاری‌های لازم را برای انتشار گزارش انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha