پیکر شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» در کرج به خاک سپرده شد
کد خبر: 3996925
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

پیکر شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» در کرج به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» پس از شش سال، به وطن بازگشت و امروز، 21 شهریورماه همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) مهرشهر کرج به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» در کرج به خاک سپرده شد

به گزارش ایکنا از البرز، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» پس از شش سال، به وطن بازگشت و امروز، 21 شهریورماه همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) مهرشهر کرج به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» در سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در منطقه خانطومان سوریه و در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا(س) به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید هفته گذشته در سوریه پس از گذشت شش سال از شهادتش از طریق آزمایش«دی‌ ان‌ ای» شناسایی شد.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمد اینانلو» از میدان سپاه کرج روبروی ستاد فرماندهی سپاه استان به‌صورت خودرویی آغاز و در سطح شهر به سمت دانشگاه آزاد اسلامی کرج که محل تحصیل این شهید بود، برگزار شد.

در ادامه کاروان حامل پیکر شهید در بلوار مؤذن کرج به سمت خیابان میانجاده و ۴۵ متری گلشهر حرکت کرده و پیکر برای وداع با خانواده خود به منزل شهید واقع در منطقه مهرشهر منتقل شد.

سرانجام پیکر پاک این شهید مدافع حرم در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) مهرشهر بر روی دستان مردم شهیدپرور و همرزمان و ایثارگران البرزی تشییع و در قطعه گلزار شهدای این امامزاده به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha