بزرگترین مرکز واکسیناسیون در البرز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3996645
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بزرگترین مرکز واکسیناسیون در البرز راه‌اندازی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان البرز در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی این ناحیه راه‌اندازی می‌شود.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون در البرز راه‌اندازی می‌شود

مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان البرز در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی این ناحیه با همکاری بهداشت و درمان کرج راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: سپاه ناحیه امام حسین(ع) در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی زمینه تزریق ۱۶ هزار دز واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به مردم فراهم کرده است.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کاروان چهار دهه مقاومت ـ چهاردهه خدمت در شهر کرج با محوریت فعالیت‌های هنری چون (سرود، کلیپ، مستند اعزام‌های دفاع مقدس رزمندگان کرجی) از جمله این برنامه‌هاست.

زنجانی یکی دیگر از برنامه‌های بسیج را اجرای طرح آبروی محله بیان کرد و افزود: هر پایگاه بسیج علاوه بر غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای محل با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و خانواده گرانقدر شهدا را در محلات خود زنده می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزاری شامگاه عزاداری حسینی توسط یک هزار و ۵۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان در زمین صبحگاه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در روز پنجشنبه، یکم مهرماه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی(ع) با حفظ شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا این برنامه عزاداری منظم و منسجم با حضور اقشار مختلف بسیج در پاسداشت قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و اصحاب عاشورایی سالار شهیدان در جبهه‌های کربلای ایران اجرا می‌شود.

این مسئول همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس شهر کرج و استان البرز در ایام دفاع مقدس خبر داد و گفت: بنا شده است در هفته دفاع مقدس از ۱۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان تجلیل شود.

انتهای پیام
captcha