شهدا به ادبیات مقاومت معنای دوباره بخشیدند
کد خبر: 3996604
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

شهدا به ادبیات مقاومت معنای دوباره بخشیدند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه شهدا به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت به ادبیات مقاومت در جامعه معنای دوباره بخشیدند، گفت: اولین قطره خون شهید که بر زمین می‌ریزد خداوند تمام گناه شهید را پاک می‌کند و شهید را پاکیزه به نزد خود می‌برد.

شهدا به ادبیات مقاومت معنای دوباره بخشیدند

به گزارش ایکنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، امروز، 20 شهریورماه در اولین مراسم بزرگداشت شهدای شهرستان چهارباغ و سومین سالگرد شهید مدافع حرم «اصغر الیاسی» که در بهشت حضرت رقیه(س) چهارباغ برگزار شد با اشاره به اینکه شهید آینه جمال و جلال خدا بر روی زمین است و شهدا آبرو و عزت همه جامعه و ارض و سما هستند، اظهار کرد: خون شهید به جامعه امنیت می‌بخشد و اگر خون شهدای گران‌قدر نبود، معلوم نبود شرایط کشور ما چگونه رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه وجود شهدا باب‌المراد است، تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که واسطه و شفیع ما در روز رستاخیزند و به قدری شأن و جایگاه آنان والاست که ما با عقل دنیوی و دید مادی نمی‌توانیم جایگاه و شأن شهدا را برای خود متصور شویم. اولین قطره خون شهید که بر زمین می‌ریزد خداوند تمام گناه شهید را پاک می‌کند و شهید را پاکیزه به نزد خود می‌برد.

حیدرنیا با بیان اینکه تنها کسی که در روز قیامت بدون حجاب با خداوند متعال دیدار می‌کند شهید است، گفت: شهیدان ما جانشان را که بالاترین سرمایه‌شان بود در راه خداوند متعال نثار کردند و چیزی جز این از خداوند عالم و عادل انتظار نیست که شهید را بدون حجاب به نزد خود ببرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت به ادبیات مقاومت در جامعه معنای دوباره بخشیدند، افزود: این شهدای مظلوم که در سرزمین غریب شام در اوج مظلومیت با نبرد با شقی‌ترین افراد روی زمین مبارزه می‌کنند و به شهادت می‌رسند جایگاه عظیم و رفیع دارند.

فرمانده سپاه البرز دلیل غربت و مظلومیت شهدای جبهه مقاومت را سرزمین غریب شام عنوان کرد و گفت: در این سرزمین در اوج غربت، عزیزان فاطمه زهرا(س) مصیبت‌ها و رنج‌های فراوانی کشیدند.

این مسئول گفت: فرزندان شما که برای دفاع از حریم آل‌الله به سرزمین شام رفتند و اجازه ندادند این تکفیری‌های ملعون اهانتی را به حریم و حرم آل‌الله انجام دهند، جایگاهی بس رفیع در نزد خداوند دارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: خداوند را شاکریم در این روزها فضای استان و شهر ما هر روز عطرآگین به عطر شهدا می‌کنند و هر روز شهیدی و ستاره‌ای وارد این استان می‌شود و استان ما را سراسر نور می‌کند.

وی با بیان اینکه افتخار ما خادمی شهداست، متذکر شد: بر این خادمی به خود می‌بالیم و از همه پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا می‌خواهیم در حق من و امثال من و فرزندان و برداران خود دعا بفرمایید و دعا کنند عاقبت بنده ختم به شهادت شود.

انتهای پیام
captcha