بانوان، بخش مهمی از هویت و فرهنگ جامعه به شمار می‌روند
کد خبر: 3996287
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

بانوان، بخش مهمی از هویت و فرهنگ جامعه به شمار می‌روند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، بانوان به طور یقین بخش مهمی از هویت و فرهنگ جامعه چه در مقام مخاطب و مبلغ کار تبلیغی به شمار می‌روند و به طریق کار تخصصی، حرفه‌ای، هنری و فرهنگی یا از طریق عمومی در سبد اولویت‌های سازمان جدی گرفته می‌شوند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز، 18 شهریور در حاشیه نشست فرهنگ عمومی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بانوان به طور یقین بخش مهمی از هویت و فرهنگ جامعه چه در مقام مخاطب و مبلغ کار تبلیغی به شمار می‌روند و به طریق کار تخصصی، حرفه‌ای، هنری و فرهنگی یا از طریق عمومی در سبد اولویت‌های سازمان جدی گرفته می‌شوند.

قمی با اشاره به جنگ رسانه‌ای شکل گرفته در جامعه تشریح کرد: در این شرایط حساس جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و روانی انسجام، همراهی و پشتیبانی کردن نیروهای مردمی در فضای تبلیغی کشور از اولویت‌های مهم این سازمان است.

وی اظهار داشت: همه اموری که مجموعه مردمی را در فضای فرهنگی تقویت کند از جمله در بحث قرآن و مسجد در سبد اولویت‌های این سازمان قرار دارد.

قمی درباره اتاق وضعیت فرهنگی گفت: بر این اساس هر کاری که انجام می‌شود، باید دارای یک اتاق وضعیت به معنی اینکه تصویر پویا و جامعی از آنچه واقعیت‌های فرهنگی نشان می‌دهد داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص سند جامع مساجد استان بوشهر گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در اجرایی کردن سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور خواستار تهیه سندی درباره مساجد شد که این مسئولیت برعهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شد.

قمی ادامه داد: جوامع فرهنگی استان بوشهر همانند دیگر موارد متعدد پیقشدم بودند و سند جامع فرهنگی استان که برگرفته از بیانات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و براساس تجارب میدانی است، جلوتر از دیگر استان‌ها تدوین کردند.

وی گفت: در این شرایط انتظار می‌رود استان بوشهر در تنظیم اتاق وضعیت هوشمند استان که باید برگرفته از آمایش سرزمینی در فضای فرهنگی نائل شویم پیشگام بوده و براین اساس مسائل، مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها مشخص شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha