راه‌اندازی مجهزترین و در دسترس‌ترین مرکز واکسیناسیون کرونا در شیراز
کد خبر: 3995567
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

راه‌اندازی مجهزترین و در دسترس‌ترین مرکز واکسیناسیون کرونا در شیراز

مجهزترین مرکز واکسیناسیون علیه کرونا با همکاری سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه شیراز راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی اکبری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 15 شهریورماه با بیان اینکه موج جدید کرونا سهمگین‌تر از موج‌های پیشین بوده و تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان را به طور چشمگیری افزایش داده است، گفت: در موج جدید کرونا، شاهد افزایش جان‌باختگان ناشی از این بیماری هستیم و تعداد بیماران بدحال نیز در این روزها افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در پی افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در هفته‌های اخیر و لزوم تمرکز بر تسریع در تزریق واکسیناسیون، با همکاری سپاه فجر استان فارس، معاونت بهداشت و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تجهیز بزرگ‌ترین و در دسترس‌ترین مرکز واکسیناسیون در شیراز کلید خورد و به معاونت بهداشت دانشگاه تحویل داده شد.

اکبری با اشاره به اهمیت مشارکت بین بخشی در پیشبرد اهداف سلامت و بهبود برنامه‌های مقابله با کرونا، از همکاری مجموعه سپاه فجر استان در راه‌اندازی این پروژه تقدیر کرد و گفت: این اقدام مهم در راستای توسعه واکسیناسیون همشهریان و به همت معاونت بهداشت، مجموعه مدیریت پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و سپاه فجر استان انجام شد.

علیرضا قاسمی، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اعلام افزوده شدن مرکزی دیگر به مراکز تزریق واکسن کرونا در شیراز، گفت: در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی که به صورت مقطعی اعمال می‌شود، واکسیناسیون جمعی می‌تواند زنجیره بیماری را قطع و به کنترل آن کمک بسیاری کند.

وی تصریح کرد: آماده‌سازی و تجهیز این مرکز در کمترین زمان ممکن و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زیر مجموعه این مدیریت و همکاری همه جانبه سپاه فجر استان فارس انجام شد.

قاسمی ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم در راه مقابله با کروناویروس، شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که بهترین خدمات به مردم استان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha