امیدآفرینی در جامعه محور اصلی رسانه‌ها باشد
کد خبر: 3995235
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

امیدآفرینی در جامعه محور اصلی رسانه‌ها باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ایجاد امیدآفرینی در جامعه را از رسانه‌ها مطالبه می‌کنیم، افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد فضای ناامیدی در جامعه، ضروری است رسانه‌ها در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

ارسالی امروز ا تنها راه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، امروز، 14 شهریورماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، اظهار کرد: روند واکسیناسیون در کشور سرعت یافته و بر اساس اعلام رئیس‌جمهور در کنار تولید واکسن داخلی تا پایان شهریور ماه ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

وی افزود: ایجاد امیدآفرینی در جامعه را از رسانه‌ها مطالبه می‌کنیم و با توجه به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد فضای ناامیدی در جامعه، ضروری است رسانه‌ها در این زمینه فعال‌تر عمل کنند و با ایجاد امیدآفرینی و انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.

مصطفوی بیان کرد: افزایش فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در استان بسیار بالا بوده و متأسفانه توجه و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه کاهش یافته و این مسئله موجب شده با وجود افزایش واکسیناسیون در جامعه، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: از مردم و مسئولان درخواست می‌کنیم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند چرا که تنها راه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در کنار واکسیناسیون اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌های هوشمند است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: فروش غیر مجاز واکسن کرونا توسط برخی از افراد سودجو، باید پیگیری شود و تمام واکسن‌های به فروش رسیده در خارج از شبکه بهداشت و درمان تقلبی است و تمامی واکسن‌های اصل و مجوز دار فقط در مراکز رسمی واکسیناسیون وزارت بهداشت و درمان تزریق می‌شود.

انتهای پیام
captcha