ابتکار عمل اولویت متولیان حوزه نظارت و ارزیابی مرکز بزرگ اسلامی باشد
کد خبر: 3995196
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

ابتکار عمل اولویت متولیان حوزه نظارت و ارزیابی مرکز بزرگ اسلامی باشد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان انجام کارهای راهبردی و ابتکار عمل در انجام وظایف در حوزه نظارت و ارزیابی را ضروری دانست و گفت: نظارت، ارزیابی، مطالعه راهبردی و پیگیری باید اولویت متولیان حوزه نظارت و ارزیابی مرکز بزرگ اسلامی کردستان باشد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان، شامگاه گذشته، 13 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست نظارت و ارزیابی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: اینجا یک نهاد متعلق به رهبر معظم انقلاب است، طی یک سال گذشته تلاش‌های بسیار خوبی در راستای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و رسالت‌های این مجموعه به همت همه همکاران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یک سال از ورود اینجانب به استان کردستان می‌گذرد، افزود: شعار بنده «کار و جهاد فرهنگی با تکیه بر گفتمان امام و رهبری است»، در یک سال گذشته با تأکید بر این شعار تحولات زیادی را با همراهی همه عزیزان در مجموعه رقم زده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بیان کرد: تحویل یکی از کتابخانه‌ها با دستور دفتر رهبر معظم انقلاب به سیستم کتابخانه‌های عمومی با هدف بهره‌وری هرچه بهتر از این ظرفیت بالندگی بزرگی بود که تحقق پیدا کرد.

وی به وضعیت نیروهای اداری مرکز بزرگ اسلامی اشاره کرد و افزود: زمانی من در جریان قرار گرفتم که وضعیت کاری بیش ۱۵ تا ۲۰ نفر از همکاران اصلا مشخص نبود و از سایر منابع حقوق دریافت می‌کردند. این کار به روند حرکت رو به جلوی مرکز کمک زیادی خواهد کرد و با تلاش‌هایی صورت گرفت همه عزیزان تعیین تکلیف شده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: چرخش مدیران در مرکز از دیگر اقدامات بسیار خوبی در سطح دفاتر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بود که قطعا در پیشبرد اهداف تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تغییر تحولات در پست‌ها همواره خوب و موجب رشد انسان می‌شود، گفت: بحث نظارت و ارزیابی از بخش‌های بسیار مهمی است که باید در هر سازمانی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. توقع ما ضمن تشکر از اقدامات انجام شده گذشتگان از دفتر نظارت بیشتر از شرح وظایف تعریف شده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه انجام کارهای راهبردی و ابتکار عمل در انجام وظایف در حوزه نظارت و ارزیابی را ضروری دانست و گفت: نظارت، ارزیابی، مطالعه راهبردی و پیگیری باید اولویت متولیان حوزه نظارت و ارزیابی مرکز بزرگ اسلامی کردستان باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: مکانیزه شدن نامه‌هایی که به دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان ارسال و بررسی و رسیدگی به آنها از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از ارتقای دفتر مراجعات مردمی دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم نشست‌ها و تعامل‌های خوبی در راستای پیشبرد اهداف بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: انتظار داریم یک روش‌مندی جدید از سوی سرپرست جدید برای حوزه نظارت و ارزیابی مرکز بزرگ اسلامی غرب تعریف و همه در کنار هم در مسیر ارتقای سازمانی نهاد منتسب به مقام معظم رهبری در استان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه پیامبر معظم اسلام چهار کار که انسان را رشد می‌دهد، یادآور شد: ارتقای سطح علمی، توجه به حفظ ادب در برخورد با دیگران، پاکدامنی و امانت داری چهار شاخصه‌ای است که انسان را رشد و ارتقا می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha