فوت ۴۲ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3995044
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

فوت ۴۲ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۲ نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خویش را از دست دادند که این تعداد ۱۶ نفر مربوط به ارومیه هستند.

ارسالی| فوت 42 بیمار کرونایی در آذربایجان غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: آذربایجان غربی در حال حاضر روزهای سیاهی را پشت سر می‌گذارد که برای گذر از این شرایط نیاز است که اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب کنند.

وی افزود: در حال حاضر در مراکز درمانی و بیمارستانی استان دو هزار و 164 نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند که این آمار از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بی‌سابقه بوده و رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته در استان یک هزار و 548 نفر به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 375 نفر به دلیل وخامت شرایط‌شان در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته 42 نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خویش را از دست دادند که این تعداد 16 نفر مربوط به ارومیه هستند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در مجموع پنج هزار و ۶۶۸ نفر در استان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز فوت کرده‌اند و عادی‌انگاری کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله دلایل این افزایش مبتلایان کرونایی در استان است.

انتهای پیام
captcha