تزریق ۱۳ هزار دز واکسن کرونا در اشنویه
کد خبر: 3994802
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

تزریق ۱۳ هزار دز واکسن کرونا در اشنویه

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا تا به امروز ۱۳ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

ارسالی/ تزریق ۱۳ هزار دز واکسن کرونا در اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین زرزا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه، در حاشیه بازدید از مراکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان اظهار کرد: از آغاز واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ تاکنون، حدود ۱۳ هزار نفر از شهروندان این شهرستان در گروه‌های مختلف این واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کمبودی در زمینه واکسن در این شهرستان وجود ندارد، افزود: از مجموع افرادی که واکسن کرونا به آنها تزریق شده است بیش‌ از چهار هزار نفر دز دوم را نیز دریافت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ادامه داد: ظرفیت تزریق روزانه هزار دز واکسن در این شهرستان وجود دارد و از تمامی شهروندان دارای شرایط دریافت واکسن تقاضا داریم نسبت به حضور در مراکز واکسیناسیون در اسرع وقت اقدام کنند.

وی عنوان کرد: چهار پایگاه واکسیناسیون در شهر و روستاهای این شهرستان شامل پایگاه های 《نالوس》 《آغبلاغ》، 《نلیوان》 و مرکز تجمیعی شهدای غزه برای تزریق واکسن کرونا راه‌اندازی شده است که در این مراکز نسبت به پذیرش و تزریق واکسن کووید- ۱۹ اقدام می‌شود.

زرزا بیان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

وی در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان نیز گفت: طی روزهای گذشته بررسی‌ها نشان داده که استفاده از ماسک بین شهروندان به شدت کاهش یافته و این عادی‌انگاری زنگ خطری برای تداوم در اوج قرار داشتن کرونا در شهرستان است.

انتهای پیام
captcha