پیکر شهید مدافع حرم «محمد نوروزی» در امامزاده حسن(ع) کرج آرام گرفت
کد خبر: 3994789
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

پیکر شهید مدافع حرم «محمد نوروزی» در امامزاده حسن(ع) کرج آرام گرفت

پیکر مطهر شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی «محمد نوروزی» صبح روز جمعه، دوازدهم شهریور از کنار مزار شهدا گمنام کانون شهید سبحانی کرج به صورت خودرویی به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تشییع و تدفین شد.

پیکر شهید مدافع حرم «محمد نوروزی» در امامزاده حسن(ع) کرج تشییع شد

به گزارش ایکنا از البرز، جانباز شیمیایی مدافع حرم «محمد نوروزی»، بامداد چهارشنبه ۹ شهریور به دلیل جراحات ناشی از مجروحیت شیمیایی در سوریه به شهادت رسید.

شهید محمد نوروزی متولد ۱۳۵۸ در قزوین بود، او بیش از چهارسال در دفاع از حرم اهل بیت(ع) داوطلبانه در جبهه مقاومت حضور داشت و با تروریست‌های تکفیری جنگید، این رزمنده مقاومت در عملیات‌های مختلفی همچون آزادسازی بوکمال، آزادسازی حلب، آزادسازی حومه ادلب و آزادسازی تدمر حضور داشت.

شهید نوروزی طی نبرد مجاهدانه خود در جبهه مقاومت، دچار مجروحیت شیمیایی شده و سال‌ها به نام جانباز مدافع حرم شناخته می‌شد که نهایتاً به دلیل شدت عارضه شیمیایی در سوریه آسمانی شده و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم صبح امروز، دوازدهم شهریورماه همزمان با شهادت امام سجاد(ع) از کنار مزار شهدا گمنام کانون شهید سبحانی کرج به صورت خودرویی به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تشییع و تدفین شد.

انتهای پیام
captcha