اوایل هفته آینده در کردستان واکسن کرونا تزریق نمی‌شود
کد خبر: 3994634
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

اوایل هفته آینده در کردستان واکسن کرونا تزریق نمی‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به علت کمبود واکسن کرونا روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریورماه در استان کردستان واکسیناسیون کرونا انجام نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی کردستان، آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه روزهای شنبه، سیزدهم و یک‌شنبه، چهاردهم شهریورماه در استان کردستان واکسیناسیون کرونا انجام نمی‌شود، اظهار کرد: دلیل اصلی این امر مربوط به فرایند انتقال، ارسال و توزیع واکسن از مرکز به استان کردستان است.

وی افزود: اجرای هر یک از این مراحل زمان بر بوده و باید مقدمات لازم و کافی برای توزیع واکسن‌ها در شهرستان‌ها و مراکز واکسیناسیون استان کردستان صورت بگیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به تسریع در ارسال و توزیع واکسن‌های مورد نیاز در کردستان، افزود: فرایند واکسیناسیون از روز دوشنبه، ۱۵ شهریورماه به بعد در تمام شهرستان‌های استان مانند روال قبل از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که زمان دریافت واکسن آنان فرارسیده است می‌توانند از دوشنبه هفته آینده به بعد برای تزریق به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، یادآور شد: روزانه ۱۲ هزار دُز واکسن در استان کردستان تزریق می‌شود.

انتهای پیام
captcha