کمک نیک‌اندیشان لامرد به بیماران کرونا
کد خبر: 3994299
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

کمک نیک‌اندیشان لامرد به بیماران کرونا

نیک‌اندیشان و یک مؤسسه شهرستان لامرد با اهدای 5 کپسول اکسیژن و 100 عدد ملحفه سفید به بیمارستان حاج محمود حاج حیدر این شهرستان برای کمک به بیماران کرونا کمک کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، داود ایرانی، مدیر داخلی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد امروز، 9 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: پنج کپسول اکسیژن به همراه تجهیزات مربوطه شامل مانومتر احیا و گیج اکسیژن، به این مرکز اهدا شده تا برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا از آن‌ها استفاده شود.

وی افزود: این کپسول‌ها با ارزش تقریبی هر عدد ۵۰ میلیون، از طرف اعضای یک موسسه خیریه به بیمارستان لامرد اهدا شده است.

ایرانی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌مندی از توانمندی و کمک‌های نیک‌اندیشان حوزه سلامت، کیفیت ارایه خدمات بهداشتی درمانی به مردم شهرستان و مراجعان مراکز بهداشتی درمانی ارتقا پیدا کند.

مدیرداخلی بیمارستان لامرد همچنین گفت: ۱۰۰ ملحفه سفید به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون ریال، از سوی یکی از نیک‌اندیشان لامردی به این مرکز اهدا شد.

وی تصریح کرد: جنس این ملحفه‌ها از الیاف و نخ مخصوص بیمارستانی است که هزینه آن نسبت به ملحفه‌های عادی، گران‌تر است و مرغوبیت بیشتری دارد.

ایرانی از تمام نیک‌اندیشان این شهرستان برای همراهی و همکاری با مجموعه سلامت و کمک به بهبود کیفیت ارایه خدمات به بیماران قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha