155 تذکر شفاهی و کتبی به هیئت‌های متخلف مذهبی داده شد
کد خبر: 3994115
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
در خراسان‌جنوبی؛

155 تذکر شفاهی و کتبی به هیئت‌های متخلف مذهبی داده شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ گفت: در روزهای ابتدایی محرم، ۱۵۳ تذکر شفاهی و دو تذکر کتبی به هیئت‌های مذهبی مختلف برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده که با همین تذکر، مشکل برطرف شد.

155 تذکر شفاهی و کتبی به هیئت‌های متخلف مذهبی ارائه شدحجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طی طرح شمیم حسینی، امسال به 70 هیئت مذهبی تا سقف 400 هزار تومان کمک اعتباری می‌شود.

وی با اشاره به توزیع سهمیه اقلام تنظیم بازار به هیئت‌های مذهبی، افزود: امسال عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌ها و با دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و نظارت‌ها به‌طور جدی انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ بیان کرد: در روزهای ابتدایی محرم پنج هیئت مذهبی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دسته‌روی در خیابان‌ها و عدم رعایت وقت جلسه به شورای هیئات معرفی شدند.

رضایی ادامه داد: این هیئت‌ها ابتدا تذکر جدی گرفتند و در مرحله بعد به نیروهای امنیتی برای اقدام مقتضی معرفی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در روزهای ابتدایی محرم ۱۵۳ تذکر شفاهی و دو تذکر کتبی به هیئت‌های مذهبی مختلف داده شده که با همین تذکر، مشکل برطرف شد.

رضایی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که جان مردم به واسطه عزاداری‌ها به خطر نیفتد؛ چراکه حفظ جان انسان‌ها در دین مبین اسلام به اندازه عزاداری بر اهل بیت(ع) و پیرو راه ایشان بودن ارزش دارد.

انتهای پیام
captcha