«شب فیروزه‌ای» روی آنتن شبکه قزوین
کد خبر: 3994023
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

«شب فیروزه‌ای» روی آنتن شبکه قزوین

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: به مناسبت هفته قزوین برنامه زنده شبانگاهی «شب فیروزه‌ای» با مشارکت شبکه پنج سیما به مدت 4 شب تا دهم شهریور روی آنتن می‌رود.

«شب فیروزه‌ای» روی آنتن شبکه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، بیان کرد: این برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت‌های مذهبی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی استان قزوین به مخاطبان از شبکه قزوین و شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

علی رحیمی گفت: در «شب فیروزه‌ای» گروه‌های موسیقی اقوام مختلف ایران زمین به‌صورت زنده به اجرای برنامه می‌پردازند. این برنامه با دعوت از هنرمندان و بازیگران شاخص کشور و همچنین دعوت از چهره‌های ورزشی و افراد فعال در حوزه گردشگری استان در لوکیشن عمارت چهلستون قزوین با ایشان به گفتگو می‌نشیند.

وی افزود: «شب فیروزه‌ای» همچنین در بخش‌های مختلف هنرهای اصیل استان قزوین همچون: خوشنویسی، سرمه‌دوزی، قلم‌زنی و بازی‌های بومی، محلی منطقه الموت را به مخاطبان معرفی و به تصویر می‌کشد.

به گزارش ایکنا، «شب فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی فرزاد محلوجی هر شب تا دهم شهریور ساعت 21:30 تا 22:50 از شبکه قزوین و ساعت 22 تا 22:50 از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام
captcha