مساجد، مکانی برای تصمیم‌گیری مدیران باشد
کد خبر: 3993685
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

مساجد، مکانی برای تصمیم‌گیری مدیران باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به جایگاه مسجد در اسلام گفت: مسجد به عنوان بهترین جایگاه و مکان باید نقطه آغازگر قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران کارآمد و فعال باشد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد شاطری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 7 شهریورماه در همایش «خادمان بهشت» که به همت حوزه فاطمیون این ناحیه از سپاه برگزار شد، گفت: مسجد به عنوان بهترین جایگاه و مکان باید نقطه آغازگر قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران کارآمد و فعال باشد.

وی افزود: مدیران ادارات و مسئولانی که مدیریت عنکبوتی دارند و تمرکزشان  به گونه‌ای است تا ارباب رجوع به آنان مراجعه کنند، باید در میان مردم حضور یابند حتی اگر مشکلات مردم هم حل نشود.

شاطری با تأکید بر اینکه مسئولان باید خود را از جنس مردم بدانند، بر ضرورت حضور مدیران و مسئولان ادارات در مساجد محلات تأکید کرد و گفت: خوب است که مسئولان ادارات حداقل یک روز کاری در هفته را در مساجد محل برنامه‌ریزی می‌کردند تا مشکلات محلات مرتفع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز یادآور شد: مدیران و مسئولانی که جایگاهی را اشغال کردند علاوه بر اینکه باید جوابگوی خدا باشند و بدانند که از دید تیزبین مردم هم در امان نیستند.

وی با بیان اینکه مدیر قوی و با ایمان نباید در پشت میز بنشیند تا مردم به او مراجعه کنند، به حدیث الناس علی دین ملوکهم اشاره کرد و گفت: مردم از رفتار و کردار مسئولان تبعیت می‌کنند. مدیری که عدالت، انصاف و خداباوری را سرلوحه کارهای خود قرار دهد، قطعاً در دل مردم هم جای دارد.

شاطری همچنین به دیگر تأثیر حضور مسئولان در مساجد اشاره کرد و گفت: مسئولان و مدیران با حضور خود در مساجد جوانان را به نماز خواندن تشویق و ترغیب کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)شیراز در ادامه با اشاره به نقش تربیتی والدین نیز گفت: نقش والدین در تربیت فرزند به گونه‌ای است که با الگوگیری از آنان رفتار و کردار را در ذهن خود می‌پرورانند و به آن جامه عمل می‌پوشانند.

وی به نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب برای از میان برداشتن نام مقدس مادر در کشورمان اشاره کرد و گفت: تقدس‌زدایی واژه مادر یکی از اهداف شوم رسانه‌های جهان است.

شاطری تصریح کرد: امروز دشمن شبانه‌روز در تلاش است تا  ذهن جوان و نوجوان ما را به سلطه خویش در آورد، بنابراین وظیفه والدین در تربیت فرزندان و نقش مدیران در جهت تحصیل و ایجاد اشتغال برای جوانان امری مهم تلقی می‌شود.

انتهای پیام
captcha