شرکت 170 نفر در طرح ملی حفظ قرآن تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آباد
کد خبر: 3993025
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

شرکت 170 نفر در طرح ملی حفظ قرآن تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آباد

مسئول شعبه قرآن و عترت تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آباد از شرکت 170 نفر از کارکنان و خانواده‌های کارکنان این تیپ در طرح ملی حفظ قرآن‌ خبر داد و گفت: طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها از دی‌ماه سال گذشته در تیپ 184 شهید فتح‌الهی آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد.

شرکت 170 نفر در طرح ملی حفظ قرآن تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آبادمرتضی ولی‌پور، مسئول شعبه قرآن و عترت تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور و دستورالعمل‎های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، اداره عقیدتی ـ سیاسی ارتش لرستان در این راستا اقدام به برگزاری کلاس‎های حفظ قرآن و تربیت حافظان قرآن کرده است.

وی از شرکت 110 نفر از اعضای خانواده‌های کارکنان و 60 نفر از کارکنان پایور تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آباد در کلاس‎های حفظ قرآن‌ کریم خبر داد و افزود: طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها از دی‌ماه سال گذشته در تیپ 184 شهید فتح‌الهی آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد.

مسئول شعبه قرآن و عترت تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‎آباد بیان کرد: کلاس آموزش حفظ قرآن هر هفته روزهای سه‌شنبه به مدت یک ساعت با حضور اساتید حفظ قرآن که خود از کارکنان ارتش و حافظ 30 جزء، 10 جزء و 5 جزء قرآن هستند برگزار می‏‎شود.

وی به شیوع کروناویروس و لزوم حفظ سلامتی خانواده‌های کارکنان ارتش اشاره کرد و گفت: کلاس‎های آموزش حفظ قرآن خانواده‌ها به‌صورت مجازی در قالب هشت کلاس در حال برگزاری است و کلاس ‎آموزش پایوران نیز در دو بخش مجازی و حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

ولی‌پور با بیان اینکه از مجموع 60 شرکت‌کننده در بخش حفظ قرآن ویژه پایوران تاکنون 11 نفر موفق به حفظ قرآن از نیم جزء و یک جزء به بالا شده‌اند که به‌منظور تشویق آنان در مراسمی از این حافظان تجلیل به‌عمل آمد، گفت: مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش لرستان نیز طی ماه‌های گذشته برگزار و منتخبان به مرحله منطقه‌ای معرفی شدند که مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات نیز به‎صورت مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha