توزیع ۲۰ هزار ماسک میان عزاداران حسینی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3992722
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

توزیع ۲۰ هزار ماسک میان عزاداران حسینی کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول هیئت‌های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه اول محرم ۴ هزار پارچه مشکی و ۲۰ هزار ماسک از سوی هیئت‌های مذهبی به مردم اهدا شد.

توزیع ۲۰ هزار ماسک بین عزادارن کهگیلویه‌وبویراحمدی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مسعود مثنوی، مسئول هیئت‌های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به شعار «نسل به نسل در پناهت هستیم»، اظهار کرد: ماشین‌نویسی و تهیه پوستر از اقدامات خوب امسال ماه محرم بود که تا اربعین ادامه دارد.

همچنین از تهیه و توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک و توزیع میان هیئات‌ شهرستانی خبر داد و بیان کرد: ۴ هزار پارچه مشکی و کتیبه تهیه و در اختیار شهرستان‌ ها قرار داده شد.

وی با اشاره به تهیه و توزیع اقلام غذایی سهمیه استان با نرخ دولتی میان هیئات‌ مذهبی، ادامه داد: تهیه اقلام غذایی سهمیه استان تا پایان محرم و سفر ادامه دارد.

مسئول هیئات‌ مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: با هماهنگی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در ایام تاسوعا و عاشورا ۵۰ تن برنج، ۳ تن گوشت، ۱۸ تن مرغ،۷ هزار لیتر روغن و ۹ تن شکر با نرخ دولتی توزیع و ۱۰۰ هزار پرس غذا تهیه و بین هیات های مذهبی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha