بستریِ ۸۴ بیمار در بخش‌ مراقبت ویژه بیمارستان‌های چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3991607
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

بستریِ ۸۴ بیمار در بخش‌ مراقبت ویژه بیمارستان‌های چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون ۸۴ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار جدید ابتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری در بیست و هفتمین روز از مردادماه سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

شیرانی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴۲ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد، ۲۳۷ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه آزمایش ۳۹۳ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۸۲ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی تصریح کرد: هم اکنون ۶۸۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۷۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی در خصوص آمار فوتی‌ها، گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی ‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری، ۱۲۹۹ نفر است.

شیرانی بیان کرد: هم اکنون ۸۴ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند؛ همچنین تمامی شهرستان‌های ده‌گانه استان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha