پیکر شهید «مصطفایی» در کرج به خاک سپرده شد
کد خبر: 3991389
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

پیکر شهید «مصطفایی» در کرج به خاک سپرده شد

پیکر شهید مدافع حرم «عین‌الله مصطفایی»، صبح امروز، 26 مرداد در کرج تشییع و در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «مصطفایی» در کرج به خاک سپرده شد

به گزارش ایکنا از البرز، پیکر مطهر شهید مدافع حرم پاسدار «عین‌الله مصطفایی» در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی پس از تشییع بر روی دستان مردم شهیدپرور البرز در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج به خاک سپرده شد.

مدافع حرم «عین‌الله مصطفایی» که یکی از مستشاران زبده نظامی در جریان نبرد با تکفیری‌های سوریه بود در سال ۱۳۹۴ در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از شش سال توسط گروه تفحص در سوریه کشف و هویت وی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید، امروز، ۲۶ مردادماه همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به‌صورت خودرویی از ساعت هشت صبح از مقابل منزل شهید واقع در محمدشهر کرج آغاز و سپس از میدان سپاه کرج به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تشییع و در این بقعه متبرکه به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم «عین‌الله مصطفایی» یکی از مدافعان حرم اهل کرج بود که پس از شهادت، پیکرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مدافع حرم مفقودالاثر قرار گرفت و سرانجام پیکر مطهرش محرم امسال در منطقه قراصی(حلب) شناسایی و کشف شد.

انتهای پیام
captcha