چاپ 9 کتاب حوزه کودک و نوجوان برای کنگره 3535 شهید استان زنجان
کد خبر: 3990888
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

چاپ 9 کتاب حوزه کودک و نوجوان برای کنگره 3535 شهید استان زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: 9 عنوان کتاب با مضامین ایثار و شهادت برای کنگره 3535 شهید استان چاپ می‌شود.

چاپ 9 کتاب حوزه کودک و نوجوان برای کنگره 3535 شهید استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علیرضا نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 24 مردادماه در بازدید از ایکنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران پرتلاش در هر شرایطی مردم را در جریان وقایع قرار می‌دهند و در دروان کرونا نیز در کنار مدافعان سلامت برای آگاه‌سازی جامعه پای کار بودند.

وی تصریح کرد: فعالیت خبرنگاران وقتی با مسائل دینی و ارزشی عجین می‌شود، ثمره کار آن‌ها را دوچندان می‌کند و این قشر با اخبار امیدبخش می‌توانند حاملان شور و نشاط در جامعه باشند و بخش‌های مختلف را در ارائه خدمات به مردم یاری کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان ابراز کرد: کانون، فعالیت‌هایی از جمله سرود در بخش هنری و قصه‌گویی از زندگینامه شهدا توسط قصه‌گویان برگزیده در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، چاپ و نشر 9 عنوان کتاب توسط اعضای انجمن ادبی سپیدار کانون در حوزه ایثار و شهادت را برای این کنگره ملی در نظر گرفته است.

نوری به فعالیت کانون در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: طرح پیک امید ویژه ایام بحران در کانون برنامه‌ریزی شده و در این طرح 1200 اثر ویدئویی شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، نقاشی، کتابخوانی، آموزش، بازی و معرفی شخصیت‌ها تولید شده است.

انتهای پیام
captcha