اعلام نتایج مسابقات قرآن اوقاف شهرستان‌های فارس تا هفته آینده
کد خبر: 3990762
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

اعلام نتایج مسابقات قرآن اوقاف شهرستان‌های فارس تا هفته آینده

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه داوری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دو بخش بانوان و آقایان در حال انجام است، زمان اعلام نتایج این مرحله را هفته آینده اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در تمام نقاط استان فارس برگزار شد، گفت: این مسابقات به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت ضبط و ارسال آثار به مرکز استان برگزار شد.

وی با تصریح اینکه مسابقات مذکور در دو بخش بانوان و آقایان به اجرا درآمد، افزود: هم‌اکنون مرحله داوری این دوره از مسابقات در حال انجام است که داوری آقایان در هفته جاری و داوری بانوان هم از امروز به مدت دو روز انجام خواهد شد.

موسوی، زمان اعلام نتایج این دوره از مسابقات را هفته آینده اعلام کرد و افزود: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف هم به یاری خدا در نیمه شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف فارس اظهار کرد: در بخش آقایان آثار ۳۲ شرکت‌کننده در رشته حفظ،  ۵۲ شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و ۶ شرکت‌کننده در رشته اذان داوری می‌شود و در بخش بانوان نیز آثار ارسالی ۷۵ شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و ۱۳۴ شرکت‌کننده در رشته حفظ داوری خواهد شد.

وی اسامی داوران این مرحله از مسابقات را اعلام کرد و افزود: در بخش آقایان اساتید چون محمد باقر ماهانی، داور تجوید؛ امیر فتح‌پور، داور صوت؛ علی‌اکبر ظفرآبادی، داور لحن؛ محمود آسن، داور حسن حفظ و حمید ایماندار داور بخش وقف و ابتدا هستند.

موسوی بیان کرد: همچنین در بخش بانوان نیز اساتیدی چون مرضیه فیروززاده، داور لحن؛ زهره معارف، داور وقف و ابتدا؛ وحیده گنبدی، داور صوت؛ زهرا کسرایی داور حسن حفظ و صدیقه عمادی داور تجوید این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha