کرونا جان ۴ نفر دیگر را در چهارمحال‌وبختیاری گرفت
کد خبر: 3990121
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

کرونا جان ۴ نفر دیگر را در چهارمحال‌وبختیاری گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری  ١٢۵۵ نفر است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سید راشد جزایری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان با تشریح آمار جدید ابتلا به کرونا در استان در بیستمین روز از مردادماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ١٢٢٢ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ٢١۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۴٠۶ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ٩٠ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

جزایری با تصریح اینکه هم اکنون ۵٩٣ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، افزود: از این تعداد ۵٠۵ نفر مثبت قطعی بوده و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری  ١٢۵۵ نفر است.

جزایری گفت: هم اکنون ۶٢ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. هم اکنون تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha