ایجاد احساس امنیت در جامعه؛ نقطه مشترک کار پلیس و رسانه
کد خبر: 3990103
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

ایجاد احساس امنیت در جامعه؛ نقطه مشترک کار پلیس و رسانه

جانشین فرمانده انتظامی اقلید از رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان همکاران پليس ياد کرد و گفت: ممکن است مأموريت‌های پلیس متفاوت باشد اما پليس و رسانه در به وجودآوردن احساس امنيت نقطه مشترک دارند.

به گزارش ایکنا از فارس، عباس ظهیری، جانشین فرمانده انتظامی اقلید امروز، 20 مردادماه در دیدار با خبرنگاران این شهرستان، خبرنگاران را همکار پلیس دانست و افزود: خود را جدای از اصحاب رسانه نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه ممکن است مأموريت‌های پلیس متفاوت باشد اما پليس و رسانه در به وجودآوردن احساس امنيت نقطه مشترک دارند، افزود: اثرگذاري کار پليس در جامعه با اطلاع‌رساني به موقع، دقيق و سريع رسانه‌ها به وجود مي‌آيد.

ظهیری تصریح کرد: بايد از فضاي رسانه استفاده بهينه براي ايجاد امنيت داشته باشيم و اگر چه توفيقات پليس در جهت کشف جرايم زياد است اما اگر ارتباط بين اين دو مجموعه کمرنگ باشد ماموريت‌هاي ما به خوبي نشان داده نمي‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی اقلید افزود: صداقت، شفافیت و سرعت عمل قابل توجه بوده و حضور موثر شما در انعکاس برنامه‌های نیروی انتظامی به ما کمک می‌کند تا در رسیدن به اهداف خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کنیم.

وی بيان كرد: خبرنگاران تلاش می‌‎کنند رسالت خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانند تا موجبات پیشرفت و ترقی در جامعه شوند.

انتهای پیام
captcha