330 ویژه‌برنامه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3989567
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

330 ویژه‌برنامه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از برگزاری 330 ویژه‌برنامه امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها در سطح شهر و روستاهای کردستان به منظور ترویج این دو فریضه الهی در جامعه اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، 18 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: خبرنگاران رسالت سنگین اطلاع‌رسانی‌ و آگاه‌سازی جامعه را برعهده دارند و در عین حال چشم بینا، زبان گویا و گوش شنوای افراد جامعه هستند.

وی افزود: در این راستا، هرجا نیاز به آگاهی‌بخشی جامعه از وقایع روزمره جامعه وجود داشته باشد، خبرنگاران حضور داشته‌اند و با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خود جامعه را در رسیدن به توسعه و پیشرفت یاری داده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: کار خبرنگاری هم‌راستا با فعالیت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر است چراکه هردو مطالبه‌گر مشکلات و کمبودهای موجود در جامعه هستند و این مطالبه‌گری ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که آن منکر در جامعه اتمام یابد و یک معروف جایگزین آن شود.

وی به حضور به موقع و اطلاع‌رسانی خبرنگاران استان کردستان در رفع مشکلات موجود در جامعه اشاره و بیان کرد: با انعکاس و انتشار مشکلات و کمبودهای موجود در جامعه بر روی سایت‌های خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز پیگیر آن مطالبات مردمی خواهد شد.

الله‌مرادی افزود: خبرنگاران با کمترین حقوق و مزایا همواره و با تمام توان پیگیر مطالبات مردم بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود در جامعه به کار می‌گیرند.

وی به آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: دهه امربه معروف و نهی از منکر از فردا، 19 مردادماه آغاز و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از برگزاری 330 ویژه برنامه امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها در سطح شهر و روستاهای کردستان به منظور ترویج این دو فریضه الهی در جامعه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مردم را تشویق به اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر کنیم، افزود: خبرنگاران در این عرصه می‌توانند با آگاه‌سازی مردم از اهمیت این دو فریضه، کاری کنند تا مردم خود آمران به معروف و ناهیان از منکر شوند که در این زمینه نیازمند حمایت بیشتر رسانه‌های گروهی استان هستیم.

الله‌مرادی تأکید کرد: مطالبه‌گری را در دولت سیزدهم بیشتر از گذشته پیگیری خواهیم کرد چراکه این دولت پرچم عدالتخواهی و مبارزه با رانت و رانت‌خواری و فساد اقتصادی را در دستور کار خود دارد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رانت خواران شدیدترین برخوردها را خواهد کرد.

وی به روزشمار دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان، امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری، امر به معروف و نهی از منکر تشکل‌های مردمی و مشارکت اجتماعی، مقاومت و ترویج امر به معروف و نهی از منکر، نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی، امر به معروف و نهی از منکر حریت وآزادگی، امر به معروف و نهی از منکر و تعامل با دولت کارآمد، امر به معروف و نهی از منکر پیام عاشورای حسینی از اسامی روزهای این دهه است.

انتهای پیام
captcha