انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به تعویق افتاد
کد خبر: 3989134
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
در پی روند افزایشی ابتلا به کرونا؛

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به تعویق افتاد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) چهارمحال‌وبختیاری از به تعویق افتادن انتخابات تعیین اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه استان به دلیل شرایط وخیم کرونایی خبر داد.

مرضیه خسروی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام این خبر که برگزاری مجمع و انتخابات تعیین اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه به دلیل شرایط وخیم کرونایی استان به تعویق افتاده است، اظهار کرد: طی جلسه‌ اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی و با توجه به تأکید ستاد کرونا مبنی بر اجتناب از تجمعات، مقرر شد که این انتخابات به مدت دو هفته به تعویق بیفتد.

وی افزود: با توجه به وجود 61 مؤسسه قرآنی فعال در استان و تأکید بر حضور اکثری همه شهرستان‌ها در انتخابات و نیز به دلیل فقدان تجهیزات لازم در شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات به شیوه مجازی، در پی اعلام ستاد کرونای استان مبنی بر قرمز شدن تمامی شهرستان‌های استان، این انتخابات به تعویق افتاد.

خسروی ادامه داد: پیش از این مقرر شده بود که انتخابات اتحادیه در تاریخ 19 مردادماه برگزار شود که در این راستا فراخوانی برای دعوت از علاقه‌مندان عضویت در هیئت مدیره و بازرسی و اعلام کاندیداتوری منتشر شده بود و تعدادی از قرآنیان واجد شرایط اعلام آمادگی کرده بودند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با تصریح اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) استان تعیین نشده است، گفت: در حال حاضر این برنامه برای دو هفته به تعویق افتاده است و باید منتظر بهبود شرایط کرونایی باشیم اما قطعا تا 15 شهریورماه این انتخابات برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه تعیین خواهند شد.

انتهای پیام
captcha