تحرکات رسانه‌ای جبهه انقلاب را قوی‌تر کنیم
کد خبر: 3989032
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

تحرکات رسانه‌ای جبهه انقلاب را قوی‌تر کنیم

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه امروز در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم، گفت: در جنگ رسانه‌ای هر روز تحرک دشمن بیشتر می‌شود بنابراین ما نیز باید تحرکات رسانه‌ای خود را بیشتر کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس امروز، 16 مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگار توسط دفتر امام جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ضعف در تبلیغات، گفت: زمان آزمون و خطا را در ۴۰ سال اول پشت سر گذاشتیم اکنون باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای هر روز تحرک دشمن بیشتر می‌شود بنابراین ما نیز باید تحرکات رسانه‌ای خود را بیشتر کنیم، گفت: باید امکانات و ظرفیت کشور در جایی که دشمن ورود کرده برود، اما در زمینه حمایت و آموزش اصحاب رسانه آن گونه که باید کار نشده و این از وظایف مسئولان است که زمینه و بستر را فراهم کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با تصریح اینکه در گام دوم انقلاب باید واقع‌نگر باشیم، افزود: باید از مسئولان برای فراهم کردن بستر و زمینه مورد نیاز اصحاب رسانه مطالبه‌گری کنیم.

سهرابی با طرح این سئوال که حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی برای تربیت نیروی انسانی چه کار کردند، گفت: امروز فعالیت در عرصه خبر و رسانه یک فعالیت پیچیده است که در دنیا براساس تخصص و آموزش انجام می‌شود. در گام دوم انقلاب شروع شده باید با جدیت در این راه گام برداشت.

انتهای پیام
captcha