واکسینه شدن بیش از ۱۱ هزار فرهنگی استان کردستان
کد خبر: 3988614
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

واکسینه شدن بیش از ۱۱ هزار فرهنگی استان کردستان

مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان از تزریق مرحله اول واکسن کرونا به بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیان استان کردستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 17 مرکز در استان کار واکسیناسیون فرهنگیان را انجام می‌دهند.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور از 9 مردادماه در سطح استان آغاز شده است و 17 مرکز در سطح استان کار واکسیناسیون فرهنگیان را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح تعداد 26 هزار و 578 نفر در بخش‌های آموزشی، اداری، رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی در نوبت تزریق واکسن بودند، افزود: ۱۱ هزار و ۶۴ نفر فرهنگی استان تاکنون مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان بیان کرد: فرهنگیان مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، واکسیناسیون فرهنگیان انجام می‌شود، لذا از همکاران درخواست می‌شود براساس زمان‌بندی مدرسه‌ای در مراکز حضور یابند.

وی گفت: در مرکز استان دو پایگاه ویژه آموزش‌و‌پرورش نواحی یک و دو سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می‌کنند .

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان در ادامه گفت: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه، ۱۳ مردادماه در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد.

وی در پایان یادآور شد: پیش بینی می‌شود 26 هزار فرهنگی استان شاغل در واحدهای اداری و آموزشی تا 25 مرداد ماه جاری، مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha