راه‌اندازی «بنیاد ۱۵ خرداد» در درمان زوج‌های نابارور در گلستان
کد خبر: 3987449
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

راه‌اندازی «بنیاد ۱۵ خرداد» در درمان زوج‌های نابارور در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان از راه‌اندازی «بنیاد ۱۵ خرداد» در درمان زوج‌های نابارور در گلستان خبر داد.

محمد مهدی سلمان‌زاده، مدیرکل اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از راه‌اندازی بنیاد 15 خرداد در درمان زوج‌های نابارور در گلستان خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی بنیاد 15 خرداد کاهش نرخ فرزند آوری و درمان زوج‌‌های نابارور است و این ستاد مانند سایر فعالیت‌های اجتماعی خود  این مقوله  را مورد توجه قرار داده و امید است بتوانیم اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری  کاهش نرخ فرزند آوری یکی از معظلات جامعه به شمار می‌آید، افزود: زوج‌های که قادر به تامین مخارج درمان خود برای فرزندآوری نیستند می‌توانند از طریق سامانهir.1542.www بنیاد ۱۵خرداد نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده و از خدمات این بنیاد استفاده کنند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه این سامانه همزمان با عید غدیر خم شروع به فعالیت کرده است، تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان برای خدمت رسانی به مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام
captcha