توزیع هزار بسته نان نذری در مناطق محروم ارومیه
کد خبر: 3987441
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

توزیع هزار بسته نان نذری در مناطق محروم ارومیه

از سوی کانون‌های محلی خدمت رضوی شهرستان ارومیه هزار بسته نان نذری در مناطق محروم ارومیه توزیع شد.

ارسالی امروز ا توزیع هزار بسته نان نذری در مناطق محروم ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، عسگر سلطانی، رابط کانون‌های خدمت رضوی ارومیه، 8 مردادماه، در مراسم گرامیداشت عید غدیر خم با مشارکت اداره کل غله آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: حدود هزار بسته نان نذری به مناسبت عید سعی غدیرخم توسط کانون‌های محلی خدمت رضوی شهرستان در مناطق محروم ارومیه توزیع شد.

 وی افزود: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی امر خداپسندانه احسان و نیکوکاری در بین جامعه و کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ رضوی در ارومیه به اجرا درآمد.

سلطانی بیان کرد: خادمیاران کانون‌های محلی شهرستان ارومیه این تعداد قرص نان را بین خانواده‌های تحت پوشش به صورت عادلانه توزیع کرده و امیدواریم با تداوم و افزایش کمک‌های مردمی و خیرین شاهد کمک‌های مومنانه هرچه بیشتر در بین خانواده‌های نیازمند ارومیه و استان باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع یک هزار قرص نان رایگان که به صورت موردی و در مناسبت‌های مذهبی صورت می‌گیرد و بر اساس برنامه‌ریزی کانون‌های محل‌های خدمت رضوی شهرستان ارومیه ماهانه ۴ هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم ارومیه با همکاری اداره غله توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha