توزیع 3000 بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز
کد خبر: 3987167
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵

توزیع 3000 بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از توزیع 3 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، احمد جعفری، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز عصر چهارشنبه، 6 مردادماه در نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه این ناحیه از سپاه گفت: با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی با افرادی که به خاطر کرونا معیشتشان به خطر افتاده است، بسیجیان و خیرین به میدان آمدند.

وی افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم(ع) و در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، سه هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان شناسایی شده توسط پایگاه‌های مقاومت در محلات منطقه شرق شیراز توزیع خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه در سه سال اخیر خدمت به مردم در اولویت‌های سپاه پاسداران قرار گرفته است، گفت: در بسته‌های معیشتی اقلامی شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات و ... در نظر گرفته شده است که بین نیازمندان به خصوص خانواده‌های سیل‌زده توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز  با اشاره به اینکه شیوع کرونا به بسیاری از خانواده‌ها آسیب جدی وارد کرده است، گفت: اگر تأکید کمک‌های مؤمنانه رهبر معظم انقلاب نبود، قطعاً تبعات این بیماری برای مردم بسیار سنگین‌تر بود.

وی همچنین با تصریح اینکه برای عید قربان نیز توجه به نیازمندان را در دستور کار قرار داده بودیم، گفت: در عید سعید قربان ۳۰۰ راس دام قربانی و گوشت آن بین نیازمندان تقسیم شد.

انتهای پیام
captcha