توزیع 2 هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان هرمزگانی
کد خبر: 3986574
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

توزیع 2 هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان هرمزگانی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توزیع 2 هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان هرمزگانی تا پایان سال 1400 خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 4 مردادماه، در آئین ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در بندرعباس، اظهار کرد: مردم هرمزگان بسیار نجیب و بزرگوار هستند و در بسیاری از صحنه‌ها خوش درخشیده‌اند که جا دارد از آنان تقدیر و تشکر ویژه‌ای به عمل آوریم.

وی افزود: یکی از اهداف سپاه پاسداران ترویج ازدواج آسان در جامعه بوده و ایام کرونایی، فرصت مناسبی را برای تحقق آن به وجود آورده ‌که باید از آن بیشترین بهره را ببریم. ترویج ازدواج در جامعه برکات بسیاری دارد و باید تلاش کنیم برای آن موجی در جامعه به راه بیندازیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: در استان هرمزگان تاکنون 6 هزار و 180 سری جهیزیه توسط رده‌های مختلف سپاه پاسداران بین زوج‌های جوان توزیع شده است. در نظر داریم تا پایان سال جاری 2 هزار سری جهیزیه دیگر در این استان توزیع کنیم. خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی  ایران در صنعت لوازم خانگی خودکفا بوده و همه جهیزیه‌های اهدایی توسط کارگر و کارخانه ایرانی تولید می‌شود.

حزنی افزود: هدف ما این است که خوشحالی و نشاط  را در سطح کشور ایجاد کنیم. وقتی جشن ازدواجی برگزار می‌شود، علاوه بر خانواده‌های زوجین، یک منطقه و یک محله نیز خوشحال شده و از همه مهم‌تر آقا امام زمان(عج) نیز خوشحال می‌شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در پایان یادآور شد: شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر یک شعار غلط بوده و این موضوع بدترین ضربه‌ها را به بدنه جامعه ایران اسلامی زده و این شعار ناسالم باید از جامعه رخت ببندد.

انتهای پیام
captcha