اجلاس رؤسای آموزش و پرورش، فرصتی برای آمادگی بازگشایی مدارس است
کد خبر: 3986374
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

اجلاس رؤسای آموزش و پرورش، فرصتی برای آمادگی بازگشایی مدارس است

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به برگزاری سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کشور، این نشست را فرصتی مناسب برای تبادل تجربه و اطلاعات و کسب آمادگی هر چه بیشتر برای بازگشایی مدارس بیان کرد.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کشور پنجم و ششم مرداد ماه جاری به‌صورت مجازی در ستاد و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: اجلاس سی‌وپنجم مدیران و رؤسا، با شعار «نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه با حضور در مرکز استان در میزگردهای اجلاس شرکت می‌کنند.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه برگزاری اجلاس یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه تعلیم و تربیت است که با حضور مقامات کشوری و وزارتی برگزار می‌شود؛ گفت: از مهم‌ترین اهداف این نشست، تبادل تجربه و تعامل مدیران آموزش و پرورش در سطوح مختلف و اعلام سیاست‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار وزارت در سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس، یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف این نشست را تمهید مقدمات و کسب آمادگی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد.

اسکندری نسب با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس، تصریح کرد: به همین منظور تمهید و فراهم کردن مقدمات لازم در حوزه‌های مختلف از جمله پیش‌بینی اقدامات لازم برای برقراری ارتباط مجازی و اینترنتی و ویدئو کنفرانس استان با ستاد تشکیل و در راستای اجرایی نمودن برنامه‌های اجلاس، هفت کمیته مسئولیت پیگیری برنامه‌ها را در استان بر عهده دارند.

وی در پایان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی دبیرخانه کشوری اجلاس، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با حضور در مرکز استان در این نشست شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha