شرایط موج پنجم کرونا نسبت به موج‌های پیشین شدیدتر است
کد خبر: 3986010
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

شرایط موج پنجم کرونا نسبت به موج‌های پیشین شدیدتر است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار بالای بیماران بدحال ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های فارس، شرایط موج پنجم کرونا را نسبت به موج‌های پیشین این بیماری شدیدتر توصیف کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، اورنگ ایلامی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 2 مردادماه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، مرکز اصلی درمان بیماران کرونا در شیراز با تأکید بر اینکه در بحران کروناویروس با وجود همه چالش‌ها و نیازمندی‌ها در مراکز درمانی، میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به کروناویروس در فارس پایین‌تر از میزان کشوری بوده است، از تلاش و ایثارگری کادر درمان به ویژه کارکنان این بیمارستان قدردانی کرد.

وی، شرایط موج پنجم کرونا را نسبت به موج‌های پیشین این بیماری شدیدتر توصیف کرد و افزود: متأسفانه با آمار بالایی از بیماران بد حال در بیمارستان‌ها مواجه هستیم که ضرورت مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر می‌سازد.

ایلامی در این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان، ضمن گفت‌وگو با بیماران و مراجعان بیمارستان، از نزدیک روند خدمت‌رسانی را پایش کرده و دستورات لازم را در زمینه ارتقای کیفی و کمی خدمات صادر کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان این بازدید، در نشستی با حضور مسئولان و تیم درمانی این بیمارستان، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده در این بازدید را در دستور کار خود قرار داد.

انتهای پیام
captcha