ویژه‌برنامه‌های خانواده قرآنی در «لاهرود» برگزار شد
کد خبر: 3985815
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

ویژه‌برنامه‌های خانواده قرآنی در «لاهرود» برگزار شد

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود گفت: ویژه‌برنامه‌های خانواده قرآنی به‌مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در این شهر برگزار شد.

ویژه برنامه‌های خانواده قرآنی در شهر لاهرود برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم اسبری، رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود، یکم مردادماه در سخنانی، گفت: ویژه‌برنامه‌های خانواده قرآنی به‌مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت و سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور در شهر لاهرود برگزار شد.

وی افزود: این ویژه‌برنامه با حضور خانواده‌های قرآنی لاهرود انجام شد تا موجبات افزایش روحیه شادابی و نشاط خانواده‌ها را نیز فراهم آورد.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود ادامه داد: این مراسم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد تا از شیوع احتمالی بیماری کرونا جلوگیری شود.

اسبری بیان کرد: این برنامه به همت اداره ورزش و جوانان شهر لاهرود و با مشارکت و همکاری دفتر امام‌جمعه، بخشداری، حوزه مقاومت بسیج شهدا، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع)، اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی و شهرداری لاهرود برگزار شد.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود، امامت و ولایت را یک امر بدیهی و اساسی در جامعه دانست و بیان کرد: برگزاری چنین ویژه‌برنامه‌هایی در مناسبت‌های ملی و دینی علاوه بر ارتقای مشارکت مردم در توسع فرهنگ قرآنی، موجب فرهنگ ‌سازی برای ترویج صمیمیت در کانون خانواده نیز می‌شود.

وی یادآور شد: نعمت ولایت و امامت، هدیه خداوند متعال به امت اسلامی است و باید همیشه قدردان و شاکر این نعمت باشیم.

انتهای پیام
captcha