مدیر جدید آموزش و پرروش سلماس معرفی شد
کد خبر: 3984606
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

مدیر جدید آموزش و پرروش سلماس معرفی شد

طی مراسمی از خدمات حبیبی قدردانی و ایرج افراسیابی به عنوان مدیر آموزش‌ و پرورش سلماس معارفه شد.

ارسالی امروز| معارفه مدیر آموزش‌و‌پرورش سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه سلماس، امروز، ۲۶ تیرماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش‌ و پرورش سلماس، اظهار کرد: شهرستان سلماس با داشتن سابقه ديرينه، نياز به مسئولان و خدمتگزارانی با هدف خدمت به مردم توسعه و آبادانی شهرستان دارد.

وی افزود: امروز مسئولین ما باید مردمداری و خویشتن‌داری را از امامان و ائمه معصومین(ع) الگو گرفته و با عطوفت و مهربانی با مردم برخورد کنند. مسئولان بدانند کسب جایگاه برای خدمت به مردم از بزرگترین نعمت‌ها بوده و باید از این فرصت به‌ خوبی استفاده کرده و رضايت خاطر ارباب رجوع راحفظ کنند.

طباطبایی ادامه داد: توجه به آموزش‌ و پرورش از اساسی‌ترین موضوعات کشور است چرا که آینده‌سازی و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی و پرورش نیروهای متخصص در گرو توسعه وگسترش آموزش وپرورش نوین درسطوح مختلف کشور است.

امام‌جمعه سلماس تصریح کرد: آقای حبیبی در طول مدت سرپرستی خود زحمات بسیاری برای مجموعه آموزش و‌ پرورش کشیده و تعامل خوبی با مسئولان شهرستانی داشت. برای آقای افراسیابی نیز که از مدیران توانمند و صاحب‌نظر در مجموعه آموزش‌ و پرورش است آرزوی توفیق کرده و امیدواریم در طول دوران مدیریتش منشأ حرکات خیر برای مجموعه آموزش و‌ پرورش باشد.

انتهای پیام
captcha