بازدید مسئولان از فعالیت‌های روستای قرآنی ده‌عرب + عکس
کد خبر: 3984469
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

بازدید مسئولان از فعالیت‌های روستای قرآنی ده‌عرب + عکس

جمعی از مسئولان استانی و کشوری از فعالیت‌های روستای ده‌عرب شهرستان ابرکوه در راستای اجرای طرح «روستای برتر قرآنی» بازدید کردند.

بازدید مسئولان از فعالیت‌های قرآنی روستای ده‌عرب ابرکوهحمیدرضا بصیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به بازدید جمعی از مسئولان از فعالیت‌های قرآنی روستای ده‌عرب در راستای اجرای طرح روستای برتر قرآنی اظهار کرد: مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان؛ اشراقی، نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان از از فعالیت‌های قرآنی روستای ده‌عرب این شهرستان بازدید کردند.

وی؛ بازدید مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان، مدرسه شبانه‌روزی قرآنی سفیران بهشت، باغات و موقوفاتی که  در راستای فعالیت‌های قرآنی هزینه می‌شود، مسابقات قرآنی، رونمایی و بازدید از کتابخانه تخصصی قرآنی روستا، بازدید از کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مسجد روستا، تجلیل و تقدیر از مربیان فعال قرآنی و حفاظ، بازدید از فعالیت‌های قرآنی اعم از حفظ و قرائت را از جمله برنامه‌های سفر یک روزه مسئولان دانست.

بصیری افزود: اجرای سرود توسط قرآن آموزان، دیوار نویسی و فضاسازی روستا توسط هنرمندان قرآنی روستا، اهدای دو هزار جلد کتاب از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه تخصصی روستا و ... از دیگر برنامه‌های این بازدید بوده است.

وی با اشاره به انتخاب روستای ده‌عرب در بین 17 روستای برتر قرآنی سطح کشور، یادآور شد: امیدواریم این روستا به عنوان روستای برتر قرآنی در کشور با توجه به اقدامات انجام شده معرفی شود.

انتهای پیام
captcha