رموز اصلی موفقیت مدیران انقلابی
کد خبر: 3984422
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

رموز اصلی موفقیت مدیران انقلابی

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت ترویج تفکر جهادی و انقلابی میان مدیران، رموز اصلی موفقیت مدیران انقلابی را برشمرد.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، عصر دیروز، 24 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نواحی سپاه ثارالله(ع) و احمدبن موسی(ع) شیراز به اهمیت توجه به آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج به منظور ترویج فرهنگ انقلابی و کار جهادی تشکیل شد و همواره این دو مسئله در شجره طیبه بسیج مدنظر بوده است.

وی هم‌افزایی و تجمیع ظرفیت‌های مردمی در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه و حل مشکلات را یکی از رسالت‌های مهم بسیج توصیف کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا تفکر جهادی را در جامعه به خصوص در میان مدیران نشر دهیم.

بوعلی تفکر جهادی و حضور میدانی را شاخصه مدیران انقلابی دانست و بر ضرورت ترویج این دو ویژگی تأکید کرد و افزود: این دو مؤلفه مهم در کنار خودباوری، معنویت‌افزایی و مهم‌تر از همه ولایت‌مداری و ایمان قلبی به وعدههای الهی رموز اصلی موفقیت مدیر انقلابی هستند.

فرمانده سپاه فجر همچنین به اقدامات بسیجیان در ایام شیوع کرونا و اجرای رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه اشاره و از زحمات آنان قدردانی کرد و گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی فارس و به‌خصوص کلانشهر شیراز تاکنون عملکرد درخشانی در موضوع یاری‌رسانی به مردم از خود نشان داده‌اند که نقش موثر نواحی بسیج در هم‌افزایی و هماهنگی این فعالیت غیرقابل چشم‌پوشی است.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات موسی زارعی قدردانی و بهادر علیپور به عنوان فرمانده ناحیه سپاه ثارالله(ع) معارفه شد و همچنین از زحمات مرتضی خسروانی قدردانی و احمد جعفری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز معرفی شد.

انتهای پیام
captcha